Graphic Design
Graphic Design
02 October, 2018 0 Comments

1.       Πρωτότυπα χρώματα.

Ολοένα και περισσότερα brands χρησιμοποιούνε μη συμβατική χρήση χρωμάτων σε διαφημίσεις προκειμένου να ξεχωρίσουν από τα συνηθισμένα που όλοι βλέπουμε και ποτέ δεν προσέχουμε.

 

2.       Σταδιακό σβήσιμό χρώματος (color grading)

Εννοούμε αυτό που κάνει το Instagram στο λογότυπό του και άρχισαν να κάνουν όλοι υπόλοιποι! Μια μόδα που θεωρούσαμε ότι είχαμε αφήσει στη δεκαετία του 1990 κάνει comeback και έχει αποτελέσματα! Γι’αυτό άλλωστε  την προτιμούν και οι εταιρίες κολοσσοί!

 

3.       Χρήση πρωτογενούς περιεχομένου στα social media.

Οι χρήστες πλέον βαριούνται τις ίδιες stock φωτογραφίες που βλέπουν παντού και αποζητάνε πρότυπο περιεχόμενο που έχετε δημιουργήσει οι ίδιοι!  Θέλουν αυθεντικές φωτογραφίες που να προωθούν την διαδραστικότητα μαζί σας!